Сікора HUB – якісне громадське представництво та контроль за політикою та бюджетами

Новини

Мінімальна конкретика щодо вирішення місцевих проблем у кандидатів по 222 округу Києва (Солом’янський район столиці)

Мінімальна конкретика щодо вирішення місцевих проблем у кандидатів по 222 округу Києва (Солом’янський район столиці)

Мінімальна конкретика щодо вирішення місцевих проблем у кандидатів по 222 округу Києва (Солом’янський район столиці). Лише 4 з 14 кандидатів по виборчому округу 222 у Києві мають конкретні обіцянки у передвиборчих програмах щодо вирішення конкретних проблем округу.

читати більше
Місцеві проблеми у  програмах кандидатів-мажоритарників по виборчому округу №38 на Січеславщині

Місцеві проблеми у програмах кандидатів-мажоритарників по виборчому округу №38 на Січеславщині

Чинний депутата від округу №38 у Верховній Раді Вадим Нестеренко має найбільш деталізовану та конкретну передвиборчу програму щодо вирішення місцевих проблем округу серед 18 конкурентів. Округ включає місто Новомосковськ, Магдалинівський, Новомосковський та Юр’ївський райони Січеславської області. Передвиборча програма Вадима Нестеренка є найбільш прозорою, конкретною та обґрунтованою щодо визначення  проблем виборчого округу №38, які потребують лобістської діяльності депутата-мажоритарника у парламенті.

читати більше
Можливості Сікора HUB – Центр громадського представництва презентовано лідерам регіональних коаліцій Реанімаційного пакету реформ

Можливості Сікора HUB – Центр громадського представництва презентовано лідерам регіональних коаліцій Реанімаційного пакету реформ

Можливості Сікора HUB – Центр громадського представництва презентовано лідерам регіональних коаліцій Реанімаційного пакету реформ

читати більше
Врятувати рядового мажоритарника від “гречкосійства”

Врятувати рядового мажоритарника від “гречкосійства”

Стаття “Врятувати рядового мажоритарника від “гречкосійства” за авторства засновника платформи Сікора HUB – Центр громадського представництва вийшла на сторнках провідної української газети “Дзеркало тижня”.  Стаття про те, як кандидатам по мажоритарних округах і майбутнім нардепам-мажоритарникам можна врятуватися від спокус “гречкосійства”. 

читати більше
Попередити практику  «гречкосійства» та можливість сформувати прозорі та обґрунтовані пріоритети для мажоритарних виборчих округів

Попередити практику «гречкосійства» та можливість сформувати прозорі та обґрунтовані пріоритети для мажоритарних виборчих округів

Попередити практику  «гречкосійства» та сформувати прозорі та обґрунтовані пріоритети для мажоритарних виборчих округів є можливим в разі приєднання до ініціатива громадян «За прозорі та обґрунтовані «порядки денні» депутатів-мажоритарників».

читати більше
Скляний «міст Кличка» – не лише сумнівне будівництво, але «свинячий» проект

Скляний «міст Кличка» – не лише сумнівне будівництво, але «свинячий» проект

Скляний «міст Кличка» – не лише сумнівне будівництво, але «свинячий» проект. Кияни доплатять за рішенням КМДА більше 164 млн грн. додатково до більш як 255 млн грн. Причина – неналежна підготовка проектно-кошторисної документації на “міст Кличка” між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка».

читати більше
ВІДПОВІДАЛЬНІ депутати-мажоритарники та якісні ПАРТІЙНІ ПРОГРАМИ можливі! Нова ініціатива відкриває «вікно можливостей» для всіх партій та кандидатів у народні депутати. Сформувати ГІДНІ ДОВІРИ СУСПІЛЬНІ «порядки денні» для одномандатних виборчих округів та забезпечити їх відображення у ПАРТІЙНИХ «порядках денних» цілком реально

ВІДПОВІДАЛЬНІ депутати-мажоритарники та якісні ПАРТІЙНІ ПРОГРАМИ можливі! Нова ініціатива відкриває «вікно можливостей» для всіх партій та кандидатів у народні депутати. Сформувати ГІДНІ ДОВІРИ СУСПІЛЬНІ «порядки денні» для одномандатних виборчих округів та забезпечити їх відображення у ПАРТІЙНИХ «порядках денних» цілком реально

ВІДПОВІДАЛЬНІ ДЕПУТАТИ-МАЖОРИТАРНИКИ ТА ЯКІСНІ ПАРТІЙНІ ПРОГРАМИ можливі! Нова ініціатива громадян відкриває «вікно можливостей» для всіх партій та кандидатів у народні депутати. Ініціатива ставить за мету СФОРМУВАТИ ГІДНІ ДОВІРИ СУСПІЛЬНІ «порядки денні» для одномандатних виборчих округів та забезпечити їх відображення у партійних «порядках денних» для одномандатних виборчих округів.

читати більше
«Червоні лінії» для президента Зеленського як можливість попередити ризиковані рішення та продовжити реформи

«Червоні лінії» для президента Зеленського як можливість попередити ризиковані рішення та продовжити реформи

Сікора HUB – Центр громадського представництва підтримує Заяву представників громадянського суспільства щодо «червоних ліній» для президента Зеленського.

читати більше
Іван Сікора про переваги кращого бюджетного регламентування, сильні та слабкі сторони Бюджетного регламенту Київради для «Української правди»

Іван Сікора про переваги кращого бюджетного регламентування, сильні та слабкі сторони Бюджетного регламенту Київради для «Української правди»

читати більше
Бюджетний регламент Київради на часі. Третя спроба. Звернення Сікора HUB – Центр громадського представництва щодо Бюджетного регламенту Київради

Бюджетний регламент Київради на часі. Третя спроба. Звернення Сікора HUB – Центр громадського представництва щодо Бюджетного регламенту Київради

На довгій дорозі до прийняття Бюджетного регламенту Київради нарешті можна побачити світло у кінці тунелю. Чим більше обґрунтованості, прозорості та  можливостей для впливу громадян на прийняття рішень в рамках бюджетного процесу – менше можливостей для виникнення «свинячих» проектів політиків. Саме тому Бюджетний регламент є на часі. За менш ніж за рік до завершення цієї  каденції міської ради сформувалося політична воля до прийняття цього важливого документу. А головне, за останні більш ніж півроку, що пройшли між оприлюдненням та прийняттям на профільній бюджетній комісії Київради проекту цього документу, зафіксовано певні позитивні зрушення у частині його змістовного наповнення. Хоча частина важливих пропозицій від Група РПР – Київ/Муніципальний розвиток не було враховано, але цей проект документу є кращим за попередній. Третє спроба прийняття Бюджетного регламенту може виявитися успішною. Дві попередні спроби краще регламентувати бюджетний процес виявилися не більше аніж спробами.

читати більше

Ініціативи громадян

Щільність забудови Києва – погіршення умов проживання 
Робота комунальних служб Києва
Місцеві бюджети
Закон про українську мову